wtorek, 30 grudnia 2014

Komunikat

Ludzie, Jedi, Sithowie, Łowcy Nagród, wszyscy!
Wiecie coś o tym, że nieszczęścia chodzą parami? Ja jestem jednoosobową parą. Ostatnio nic nie pisałam, bo dopadła mnie choroba zwana życiem, a teraz... Hm, system zasilania w lapku zdechł, serwis działa od 6 stycznia, więc dostanę go NAJSZYBCIEJ 13 stycznia. Tak, teraz zostaje mi jedynie telefon czyli warunki jak w Szkole Przetrwania, prowizoryczne akapity (spacje), zero justowania tekstu, prawdopodobnie literówki i inne takie </3
Ale się staram!
Lucy(fer) out ~

6 komentarzy:

  1. Ja i tak czekam na rozdział :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poczekasz, bo pendrive'a do telefonu nie podłączę D:

      Usuń
  2. Trzymam kciuki.
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, Lucy :) Trzymam kciuki za szybki powrót i powodzenia^^
    Jeśli znajdziesz chwilę i możliwość, nominowałam Cię do LA.
    http://opera-lalek.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała jak podłączyć pendrive'a do telefonu, pewnie już bym się tym zajęła (gdybym skończyła czytać).
      Za nominację dziękuję <3 Zrobię, kiedy odzyskam lapka.

      Usuń